SERWIS
już daj spokój, zajmiemy się tym...
NAPRAWY
czy to gwarancyjne, czy pogwarancyjne robimy, co do zasady na oryginalnych częściach zamiennych. W przypadku niektórych elementów przy naprawach pogwarancyjnych dopuszczamy możliwość naprawy na zamiennikach, ale jest to wyraźnie zaznaczone i klient wyraża na to zgodę. Po serwisie otrzymuje Państwo instrukcje jak uniknąć podobnych usterek w przyszłości. Po oddaniu maszyny, w pierwszej wiadomości od nas otrzymują Państwo link z dostępem do podglądu zlecenia online gdzie widać jak zlecenie “rośnie”, czy jest do odbioru lub jaki jest koszt naprawy.
Przy zakupach stacjonarnych jest możliwość dokupienia pakietu serwisowego.
REKLAMACJE
NUMER SERYJNY NA MASZYNIE MUSI BYĆ CZYTELNY inaczej roszczenie zostanie odrzucone z przyczyn formalnych!
Dla sprawniejszej obsługi zgłoszeń reklamacyjnych przygotuj potrzebne dokumenty:
MASZYNA ZAKUPIONA W NASZYM SKLEPIE:
- Numer dowodu zakupu
- Podpisana karta gwarancyjna (tylko niektórzy producenci)
MASZYNA Z INNEGO ŹRÓDŁA:
- Dowód zakupu – skan wysłany na maila lub dostarczony z maszyną albo oryginał a my sobie skopiujemy 😉
- Podpisana karta gwarancyjna – wymagana przez niektórych producentów
PRZEGLĄD DECKLAND
to sprawdzenie stanu technicznego maszyny oraz jej konserwacja. Dlatego zaleca się go robić po sezonie i na maszynie sprawnej, ponieważ w przypadku pewnych usterek nie jesteśmy w stanie ocenić stanu niektórych elementów. Jeśli maszyna jest niesprawna to zawsze najpierw ją naprawiamy, a później robimy przegląd. Do przeglądu powstaje dokument z wyszczególnionymi pozycjami wraz z opisem do którego dostęp jest online. Po zakończonym serwisie w ostatniej wiadomości od nas otrzymasz link do wyniku przeglądu.
Ceny poszczególnych przeglądów dostępne są w naszym cenniku
Lista maszyn aktualnie objętych naszym programem, po kliknięciu zobaczysz listę czynności:
DIAGNOZA
to przeprowadzenie szeregu działań których efektem jest ocena stanu technicznego urządzenia wraz określeniem przyczyn uniemożliwiających jego prawidłowe użycie, bądź działanie danej części lub podzespołu.
W skład diagnozy wchodzą czynności wykonywane:
PRZY ODDANIU MASZYNY DO SERWISU:
WSTĘPNE OGLĘDZINY – wzrokowa, namacalna ocena stanu urządzenia bez użycia narzędzi. Próba eksploatacyjna. Sprawdzenie czy maszyna jest kompletna.
PODCZAS SERWISU:
ANALIZA – ocena stanu technicznego urządzenia z użyciem narzędzi, wysnucie wstępnych wniosków.
- WERYFIKACJA – potwierdzenie wniosków wynikających z analizy.
PAKIETY SERWISOWE
Przy zakupie nowej maszyny w naszych sklepach stacjonarnych istnieje możliwość wykupienia dodatkowego pakietu serwisowego, dzięki którym czekanie tygodniami na informacje z serwisu to przeszłość, odpadają problemy z transportem, czy brakiem maszyny z powodu oczekiwania na części, u nas otrzymujesz zastępcze urządzenie lub masz gwarantowaną naprawę w 24h, przyjeżdżamy po maszynę i wszystko sprawdzisz online
Pakiet serwisowy jest przypisywany do numeru maszyny
STANDARD
Pakiet w cenie katalogowej maszynyPREMIUM
PakietVIP
Pakiet na który czekałeśWspółpracujemy z
Potrzebujesz pomocy?
Zadzwoń, napisz lub przyjdź do nas na kawę i poznaj możliwe rozwiązania na Twoje problemy.